Метадычная скарбонка


Рэкамендацыі па запаўненні Журнала куратара

-         Кантактныя тэлефоны (с. 4). 

-         Сацыяльна-педагагічная характарыстыка групы. (с. 14-15).  

-         Карта персаніфіцыраванага ўліку і індывідуальная работа са студэнтамі (с. 22-23). 

-         Карта здароўя студэнтаў (с. 82). 

-         Улік ідэалагічнай і выхаваўчай работы куратара вучэбнай групы (с. 106). 

-          Улік інфармацыйных гадзін (с. 126). 

-         Удзел куратара ў працы педагагічных семінараў, метадычнага аб’яднання (с.124). 

-         Работа з навукова-метадычнай і педагагічнай літаратурай (с. 135). 

-         Псіхолага-педагагічная характарыстыка групы (с. 136). 


Метадычны семінар: “ Асаблівасці межасобаснай камунікацыі ў трыядзе Выкладчык-Студэнт-Псіхолаг”

-         Матэрыялы прэзентацыі семінара.

 

Метадычны семінар: “Аб развіцці фрм і метадаў матывацыі вучэбна-выхаваўчай дзейнасці студэнтаў”

-         Праграма семінара. 

-         Матэрыялы выступлення дакладчыкаў. 

-         Проактыкаванне Інтэрактыўныя метады. 

-         Кааператыўная адукацыя. 

-         Інтэрактыўнае ўзаемадзеянне ў навучанні. 

-         Актыўныя формы і метады ў вышэйшай школе. 

-         Метад Фішпул. 

-         Селеўко Г. К. Сучасныя адукацыйныя тэхналогіі. 

-         Тэорыя і практыка педагагічных зносін 1. 

-         Тэорыя і практыка педагагічных зносін 2. 

-         Структура плана занятка. Які змадэляваны і праводзіцца ў інтэрактыўным рэжыме.

-         Інтэрактыўныя метады і прыёмы. 

-         Інтэрактыўныя метады. Агульная характарыстыка. 

-         Дыягностыка прафесійных ідэалаў. 

-         Дыягностыка пазнавальнага інтарэса. 

-         Спіс літаратуры па матывацыі ў бібліятэцы БДТУ. 

 
  
 

Псіхолаг інфарміруе:

Першакурснікам пра тынэйджараў. 

Усмешка – брама ў лад і камфорт. 

Як пераадолець стрэс перад экзаменам? 

Канфлікты і спосабы іх вырашэння. 

Вучымся спрачацца.