Інтэрнат

Пералік неабходных дакументаў для тых, хто жадае стаць на ўлік на прадастаўленне койка-месца ў інтэрнатах БДТУ на 2016/17 вучэбны год


1. Заява ўстаноўленага ўзору, з адзнакамі спампаваць:

– аб наведванні прафілакторыя;

– аб выконванні ўсёй грамадска-карыснай работы ў інтээрнаце (у каменданта, толькі для тых, хто пражываў ў 2015/16 годзе);

– аб рэкамендацыі куратара пакоя аб прадастаўленніе месца на 2016/17 в. г.

2. Спраўка з месца жыхарства аб складзе сям’і і жылплошчы, якая займаецца, з указаннем формы ўласнасці жылога памяшкання.

3. Спраўка аб даходах бацькоў за 12 месяцаў уключаючы сакавік 2016 г. і з абавязковым указаннем пасады ці завераная ІМНС дэкларацыя аб даходах для ІП (індывідуальных прадпрымальнікаў). Для асоб, якія дасягнулі пенсіённага ўзросту ці за выслугу гадоў – спраўка аб памеры пенсіі.

4. Іншыя дакументы (пры наяўнасці):

– копія сведчання пацярпелага ад аварыі на ЧАЭС (+ арыгінал);

– копія сведчання інваліда (+ арыгінал);

– копія сведчання шматдзетнай сям’і (+ арыгінал);

– копія сведчання аб смерці бацькі, маці;

– спраўка з месца вучобы брата, сястры;

– выпіска з аддзела ЗАГС аб запісі сведак аб бацьку са слоў маці (для маці-адзіночак);

– пры выпадку разведзеных бацькоў – копія рашэння суда аб растаржэнні шлюбу і спраўка аб аліментах;

– копіі сведчанняў інваліда бацькі, маці;

– спраўка з тэрытарыяльнага Цэнтар занятасці аб пастаноўцы на ўлік і выплаце дапамогі па беспрацоўі (для афіцыйна беспрацоўных);

– спраўка аб гібелі і/ці атрыманні ранення ў лакальных узброеных канфліктах ці пры выкананні службовых абавязкаў;

– іншыя дакументы.